Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ

(17)
5
8
4
7
3
0
2
1
1
1
9626857
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
  • Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ
-7 %
Vejl. pris 1.299,00 kr. Special Price 1.199,00 kr.
(17)
5
8
4
7
3
0
2
1
1
1

Leveringstid: Ikke på lager. Igen tilgængelig fra 30/05/2023

Indeholder en fast indbygget lyskilde
Fri Fragt
Fri retur
Bankoverførsel
Del:

Produktdetaljer

  • Light colour
  • Fjernbetjening
Lindby

Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ

Artikelnummer 9626857
Brand Lindby
Materiale egetræ, plast
Farve træ, hvid
Lysfarve varmhvid (3.000 K) - dagslys (6.000 K)
Lyskilde LED 24 W i alt
Dæmpbar Ja
Lysdæmpere Indeholder
Højde (i cm) 10
Diameter (i cm) 40
Lysstrøm (i lumen) 1.350 lm
Lysstrøm total (i lm) 1.350
Spændingsforsyning 230
Kapslingsgrad IP20
Isolationsklasse I
Batteridrevet nej
Saltvandsresistent nej
Inklusiv lyskilde Ja
Fjernbetjening Ja

Produktbeskrivelse

Dæmpbar LED-loftlampe Milada med fjernbetjening og CCT


LED-loftlampe Milada er præsenteret i et smukt trædesign og imponerer straks med sine tekniske egenskaber. Det indbyggede LED-modul kan styres ved hjælp af fjernbetjening , der er inkluderet i leveringsomfanget, fordi Milada ikke kun kan ændre lysstyrken, men også farvetemperatur fra varm hvid til dagslys. Det har også en praktisk hukommelsesfunktion, der også kan indstilles ved hjælp af fjernbetjening .

Huset er lavet af egetræ og imponerer med dette naturlige look, der bringer hygge og varme ind i rummet. Lampeskærmens hvide plastikovertræk fungerer som en diffusor og gør det muligt at distribuere lyset jævnt og blændfrit i rummet.

Downloads:

Er du en virksomhed, og bestiller du ofte og/eller i større mængder? Udfører du større projekter?

Kontakt vores erhvervsrådgivere

Har du spørgsmål?

Vi hjælper dig gerne. Man. til fre. 09:00 – 17:00.

+45 89 88 18 90 Produktspørgsmål
Vores anbefalinger til dig

    Spørgsmål & svar (4)

    Do you need to use the remote control to switch on/off or can that be done by a standard light switch?

    HeatherM siden 1 år
    vis 1 svar

    Hello,

    You can turn the light on/off via the wall switch but you need the remote control in order to access the other features the light fitting is capable of.

    Charlotte from Lights siden 1 år

    How do you replace the bulbs when they need changing?

    RachelAR siden 1 år
    vis 1 svar

    HI There,
    The LED's are permanently fixated and cannot be exchanged/replaced. They have a life span of 20,000 – 25,000 hours of use.

    Amelie from Lights siden 1 år

    Hi
    Will this dim from a wall mount dimmer? And not use the remote?
    Many thanks
    Shane

    Shane10 siden 1 år
    vis 1 svar

    Hello,

    The light fitting is dimmable via the remote control only.

    Charlotte from Lights siden 1 år

    Kunde anmeldelser (17)

    Authentic Reviews
    Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ

    Lindby Milada LED-loftlampe, egetræ

    4.2
    5
    8
    4
    7
    3
    0
    2
    1
    1
    1
    Gennemsnitlig kunde anmeldelse
    Produktforarbejdning
    3.9
    Forhold mellem pris og kvalitet
    3.5
    Lyseffekten
    3.9
    Fotos svarer til det leverede produkt
    4.5
    Montering
    3.7

    Excellent lights

    Happy Girl siden 5 måneder

    I purchased two of these lights for my living area. They are high qual...

    I purchased two of these lights for my living area. They are high quality and look great. The remote controls enable the lighting to be flexible, I love how the type of light (from bright white to more subtle lighting) can be changed and they can also be dimmed. I had an electrician fit them but he found it very easy to do. I fully recommend this product.

    Vis anmeldelse
    • Bekræftet køber
    Produktforarbejdning
    5
    Forhold mellem pris og kvalitet
    5
    Lyseffekten
    5
    Fotos svarer til det leverede produkt
    5
    Montering
    5

    Cycles through all colour temperatures every time

    Jason1212 siden 3 måneder

    I would rate this 5 stars, but every time I switch the light on at the...

    I would rate this 5 stars, but every time I switch the light on at the wall it cycles through the different colour temperatures, and doesn't remember the settings used before switching off at the wall. This doesn't happen on a similar Lindby light I fitted.

    Vis anmeldelse
    Produktforarbejdning
    1
    Forhold mellem pris og kvalitet
    1
    Lyseffekten
    1
    Fotos svarer til det leverede produkt
    1
    Montering
    1

    Thank you very much for your evaluation, it is much appreciated. We regret that the item didn’t meet your expectations.
    Your comment regarding the quality of the lamp has been passed on to our supplier so that they can improve this point.
    It is our pleasure to invite you to contact our customer service, so that an appropriate solution can be found for the Lindby product that is not working properly.
    Once again we do apologise for the inconvenience caused.

    Sam siden 3 måneder

    Great light, but slightly damaged

    Denis siden 4 måneder

    The light is easy to install. The different settings are great for any...

    The light is easy to install. The different settings are great for any ambience you want to create at any time of the day. But the wood veneer was slightly damaged when it arrived.

    Vis anmeldelse
    • Bekræftet køber
    Produktforarbejdning
    3
    Forhold mellem pris og kvalitet
    3
    Lyseffekten
    5
    Fotos svarer til det leverede produkt
    5
    Montering
    5

    Returned faulty

    Benjimac siden 2 måneder

    Had to return the light as it wouldn't work...

    Had to return the light as it wouldn't work

    Vis anmeldelse
    • Bekræftet køber
    Produktforarbejdning
    2
    Forhold mellem pris og kvalitet
    2
    Lyseffekten
    1
    Fotos svarer til det leverede produkt
    5
    Montering
    1

    Thank you for your review as we always appreciate feedback from our customers to help other customers with their lighting choices and improve our service.

    We are so sorry to hear that you received a faulty light. This is no way corresponds to our high quality standards and we sincerely apologise for any inconvenience caused.

    As per our 30 days return policy you are entitle to get a free replacement or return/refund for the item.

    Please contact our customer care team for more assistance.

    siden 2 måneder

    Lovely quality light

    Steve Manchester England siden 4 måneder

    Great quality dimming feature is great to use...

    Great quality dimming feature is great to use

    Vis anmeldelse
    • Bekræftet køber
    Produktforarbejdning
    5
    Forhold mellem pris og kvalitet
    5
    Lyseffekten
    5
    Fotos svarer til det leverede produkt
    5
    Montering
    5
    • 40.000 produkter
    • Gratis levering fra 999 kr.*
    • Gratis retur inden for 50 dage