Kundeservice oversigt
Returportal
Brug vores returportal, hvis du vil klage over eller returnere en vare.
Til returportalen
Så enkelt er det:
- 1Log ind på vores returportal ved at angive dit ordrenummer og adresse
e-mail, der blev brugt på købstidspunktet. Du finder denne information på din faktura og ordrebekræftelse.
Eksempel på ordrenummer: SDK12345678 og BK12345678 - 2Vælg de varer, som du ønsker at returnere eller reklamere over, og angiv årsagen til dette. Angiv herefter, om du ønsker at modtage en erstatningsartikel eller en refusion.
- 3Angiv det antal retursedler du har brug for. Klik på knappen "Bekræft returnerningen" for at fuldføre din anmodning.
Fandt du ikke et svar?
Her ser du flere muligheder.
Hvordan returnerer jeg en vare eller fjerner den fra min ordre?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en defekt eller forkert vare? Find svar på alle spørgsmål om retur og reklamationer i vores ofte stillede spørgsmål (FAQs).